+40 745492125





Termeni si conditii

Firma: xRocks S.R.L.
Sediul Social: Ramnicu Valcea, Strada Iancovescu, nr. 14, Judet Valcea
Punct de lucru: strada Motilor, nr 20, Bucuresti
Cod unic de inregistrare: 41271821
Nr. de ordine in Registrul Comertului: J38/806/2019


Procedurile de rezervare:

Procedurile de rezervare trebuie efectuate în avans. Tarifele pentru cazare vor fi determinate în funcție de disponibilitatea la data ofertării.
După securizarea rezervării (prin preautorizarea cardului de credit sau plata prin bancă), oaspeții vor primi o confirmare a rezervării în scris. Pentru rezervările efectuate prin intermediul unui agent de turism sau unui tour-operator, aceasta se poate face prin intermediul unui depozit.

Taxe și plată:
Tarifele oferite de Central Oasis au toate taxele incluse. 
Oaspetele poate plăti tariful pentru întreg sejurul înainte de sosirea la locatie sau la sosire, precum și orice alte costuri sau cerințe solicitate de unitatea de cazare , fie cu cardul bancar sau prin transfer bancar. În cazul în care depozitul a fost deja plătit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va achita diferența până la suma totală la sosirea la locatie. Costurile actuale vor fi plătite doar în moneda locală  în conformitate cu procesul de rezervare. Monedele alternative sunt doar indicative și vor fi bazate pe rata de schimb internă a bancii și sunt supuse fluctuațiilor bancare.
Oaspetele are obligația de a plăti conform tarifului convenit pentru cazare și pentru serviciile suplimentare acordate, cel târziu în ultima zi de ședere, pe baza prezentării contului împreună cu dovada depozitului oferit inițial de oaspete.
În cazul în care cardul de credit furnizat de oaspete pentru garantare nu dispune de suficiente fonduri pentru a acoperi rezervarea, rezervarea va fi considerată invalidă și va fi anulată. Aceeași situație de anulare se aplică și în cazul în care cardul de credit are o dată de expirare invalidă sau expiră înainte de ziua sosirii la cazare.
Prin efectuarea rezervării, oaspetele își dă acordul ca Central Oasis să retragă taxa de anulare a rezervării din cardul de credit utilizat pentru garantare, conform menționat mai sus. Rezervările trebuie garantate prin plata costurilor de cazare. Plata poate fi efectuată prin transfer bancar electronic sau cu cardul de credit.
În cazul în care oaspetele nu achită, unitatea de cazare considera rezervarea anulată fără alte notificări.

Anulări și neprezentare:
Anulările privind orice rezervare trebuie făcute în scris. Oaspetele este responsabil de plata taxei de anulare, care este 100% din suma platita la momentul rezervării.

Modificări ale rezervărilor:
Modificările aduse oricărei rezervări trebuie făcute în scris. Nicio modificare nu va fi garantată până când nu este primită în scris de către noi. Tarifele rezultate din modificări pot varia în funcție de natura schimbării și de disponibilitatea la momentul modificării rezervărilor.

Parcare privata și zonele din exteriorul locatiei:
Locatia dispune de parcare proprie dar nu își asumă responsabilitatea pentru furtul sau deteriorarea vehiculelor parcate. Ii sugeram oaspetelui să se asigure că autovehiculul este încuiat și să nu lase obiecte personale în mașină. Central Oasis nu poate fi făcut responsabil pentru daunele cauzate de oaspete către terți în zona parcării. Oaspetele are obligația de a se comporta în așa fel încât să prevină afectarea sănătății, proprietății, a naturii și a mediului înconjurător.

Politici de check-in și check-out:
Check-in: începând cu ora 15:00 
Check-out: până la ora 11:00

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR LOCATIEI:
Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus apartamentului sau spatiilor publice, asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii,  finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat in prealabil), ne rezervam dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.
Central Oasis isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.
Central Oasis isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).
Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca locatia.
In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii vor fi aplicate masurile legale de catre organele competente.

ANIMALE DE COMPANIE:
Cu exceptia cainilor de ghidaj, animalele de companie nu sunt permise in cadrul incintei.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS
Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd. Fumatul este strict interzis in interiorul apartamentului, fiind permis EXCLUSIV pe balcon.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Limitarea răspunderii
Central Oasis nu își asumă răspunderea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor personale ale oaspeților sau ale invitaților oaspeților, cu excepția cazului în care pierderea sau deteriorarea este cauzată de o neglijență evidentă a noastra.

Orice deteriorare cauzată de oaspeți:
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzată în interiorul hotelului și în special a camerei de hotel, incluzând finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor și/sau halatelor, echipamentele și sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile și imobile făcută intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizată corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparație/înlocuire și după caz, a pagubelor indirecte cauzate locatiei, în cazul în care acesta se află în incapacitatea de a oferi spre cazare apartamentul.

Forța majoră
Locatia nu va fi considerata în culpă dacă nu poate onora serviciile descrise mai sus, și va avea dreptul să anuleze o rezervare dacă nu mai este capabil să ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre următoarele circumstanțe:
Forța majoră: evenimente naturale sau sociale care nu pot fi controlate de Central Oasis, cum ar fi incendii, inundații, greve, etc.
Actiuni ale autorităților: măsuri luate de autoritățile publice care împiedică Central Oasis să ofere servicii de cazare, cum ar fi restricții de circulație, etc.
Defecte tehnice: defecțiuni ale instalațiilor sau echipamentelor care împiedică Central Oasis să ofere servicii de cazare.

Anulările făcute de Central Oasis:
Central Oasis poate anula orice rezervare imediat după ce un oaspete intarzie plata conform termenilor și condițiilor din momentul rezervarii sau dacă un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit în afacerile sale care a devenit insolvabil sau dacă oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate în termenii și condițiile de mai sus. În acest caz, Cebtral Oasis va încerca să ofere oaspeților facilități alternative la o locatie similara sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

Modificări:
Acești termeni și condiții pot fi modificați în orice moment de către noi. Oaspeții sunt responsabili de a verifica periodic termenii și condițiile pentru a fi la curent cu orice modificări.

Legislație aplicabilă:
Acești termeni și condiții sunt guvernați de legislația română.

Instanță competentă:
Orice litigiu care poate apărea din acești termeni și condiții va fi soluționat de către instanța judecătorească competentă din București, România.